Formularz kontaktowy:

Pola oznaczone * są wymagane.

 

  APTeSERWIS Piotr Szymański     Biuro: UWAGA ZMIANA ADRESU  
  ul. Spokojna 9, 05-092 Łomianki                  01-875 Warszawa  
  NIP: 526-124-96-69       ul. Zgrupowania Żmija 3/21  


  Biuro i Serwis czynne w godz. 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku    
  telefony:  
    +48 22 370 22 22
    +48 22 370 22 23
  fax:
    +48 22 370 22 24
  Serwis dla aptek dostępny poza godzinami pracy biura (16:00 - 20:00)  
  telefon:  
    +48 668-041-363
 

Numer konta bankowego: 06 1140 2004 0000 3302 7402 4332

 

Telefon dyżurny jest dostępny dla aptek z podpisaną umową serwisową


  • Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych produktów i usług.
  • Nasz doświadczony zespół obsługi klienta może ci pomóc znaleźć to, czego potrzebujesz i doradzi ci w sprawie szczegółów.
  • Nasz zespół obsługi klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
  • W godzinach 16:00 - 20:00 od poniedziałku do piątku oraz w sobotę od 9:00 do 15:00 jest dostępny komórkowy telefon dyżurny 668-041-363
  • Telefon dyżurny jest dostępny również poza wyznaczonym czasem, ale tylko do obsługi awarii systemu lub urządzenia uniemożliwiającej obsługę klientów.
  • Telefon dyżurny jest dostępny dla aptek z podpisaną umową serwisową
 

Z przyczyn bezpieczeństwa oraz przyczyn technicznych - rozmowy z konsultantem mogą być nagrywane i monitorowane.

    Numer telefonu: 22 370-22-22

    Numer faxu: 22 370-22-24

Adres e-mail: biuro@apteserwis.pl

Adres e-mail zgłoszeń serwisowych: helpdesk@apteserwis.pl

Adres e-mail zgłoszeń serwisowych: serwis@apteserwis.pl

 


Zapraszamy również do skorzystania z naszego systemu zgłoszeń błędów i ararii programów z powiadomieniem o rozpoczęciu rozwiązaniu i zakończeniu zgłoszenia:

Nowy system zgłaszania problemów i awarii z powiadomieniem zgłaszającego.