Współpracę z naszą firmą można realizować poprzez stałe umowy serwisowe lub serwis na życzenie.

Rodzaje umów stałych i ich zakres:

Umowa pełna – pakiet max

  • Nadzór i opieka nad programem Kamsoft oraz sprzętem komputerowym i fiskalnym
  • Usuwanie awarii systemu i sprzętu
  • Okresowe czyszczenie sprzętu
  • Serwis i przeglądy urządzeń fiskalnych
  • Konsultacje i pomoc w rozwiązywaniu merytorycznych problemów systemach Kamsoft
  • Szkolenia z systemów Kamsoft
  • Sprzęt zastępczy na okres naprawy
  • Gwarancja czasu reakcji
  • Aktualizacja zmian urzędowych w pierwszej kolejności
  • Serwis informacyjny

Umowa zdalna – pakiet mini

  • Nadzór i opieka nad programem Kamsoft
  • Usuwanie awarii systemu
  • Serwis i przeglądy urządzeń fiskalnych (opcja)
  • Konsultacje i pomoc w rozwiązywaniu merytorycznych problemów systemach Kamsoft
  • Gwarancja czasu reakcji – pomoc zdalna
  • Aktualizacja zmian urzędowych w pierwszej kolejności
  • Serwis informacyjny

 

Serwis na życzenie

Taka usługa nie wymaga podpisania umowy. Każdy podmiot potrzebujący pomocy będzie obsłużony. Jednak w tym przypadku nie gwarantujemy czasu reakcji i dyspozycyjności serwisantów i konsultantów. Każda czynność jest rozliczana na bieżąco zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. W niektórych przypadkach opłata może być pobrana w formie przedpłaty.

Otwórz APTeSERWIS