Współpracę z naszą firmą można realizować poprzez stałe umowy serwisowe lub serwis na życzenie.
Rodzaje umów stałych i ich zakres:
Umowa pełna – pakiet max
- Nadzór i opieka nad programem Kamsoft oraz sprzętem komputerowym i fiskalnym
- Usuwanie awarii systemu i sprzętu
- Okresowe czyszczenie sprzętu
- Serwis i przeglądy urządzeń fiskalnych
- Konsultacje i pomoc w rozwiązywaniu merytorycznych problemów systemach Kamsoft
- Szkolenia z systemów Kamsoft
- Sprzęt zastępczy na okres naprawy
- Gwarancja czasu reakcji
- Aktualizacja zmian urzędowych w pierwszej kolejności
- Serwis informacyjny
Umowa zdalna – pakiet mini
- Nadzór i opieka nad programem Kamsoft
- Usuwanie awarii systemu
- Serwis i przeglądy urządzeń fiskalnych (opcja)
- Konsultacje i pomoc w rozwiązywaniu merytorycznych problemów systemach Kamsoft
- Gwarancja czasu reakcji – pomoc zdalna
- Aktualizacja zmian urzędowych w pierwszej kolejności
- Serwis informacyjny
Serwis na życzenie
Taka usługa nie wymaga podpisania umowy. Każdy podmiot potrzebujący pomocy będzie obsłużony. Jednak w tym przypadku nie gwarantujemy czasu reakcji i dyspozycyjności serwisantów i konsultantów. Każda czynność jest rozliczana na bieżąco zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. W niektórych przypadkach opłata może być pobrana w formie przedpłaty.